Wednesday, January 1, 2014

# zumba

haritu aku cite video zumba aku hilang kan? tadi Yani dah kasi balik.. weee! now I can zumba anytime I want! thank you Yani! muuah muuah! 

Happy Thursday ladies! 




# Nasi Arab Damsyik

ini merupakan kali ke berapa puluh kali aku sampai ke Paroi, Taman Bourgainvillea 1 ni untuk makan nasi arab. nasi arab kat sini adalah nasi arab terbaik yang aku pernah rasa dekat area semenanjung ni lah buat masa ni. mungkin sebab rasanya dah di olah siap ada sambal ala ala sambal belacan agak nya tu yang aku suka sangat mai sini. 

nasi arab ada banyak dah dekat area KL tapi kalau bab memilih makanan aku sanggup lah sampai ke Paroi. dari Kajang ke Paroi adalah dalam 51km melalui jalan LEKAS highway. dengan 2 hentian tol sebanyak RM4.90 dan tol RM1.90, maka akan sampai la korang ke sini. 

dengan ini secara rasmi nya aktiviti aku pada 1hb Januari 2014 di isi dengan mengisi perut di sini.

tadi korang gi mana? kan harini cuti?