Thursday, January 2, 2014

# chipsmore

sejak duduk di rumah ni..memang entri makanan dan review makanan je la keje aku hahaha. tapi ini hanya sekadar iklan nak kongsi apa pilihan korang kan. semua suka makan cookies kan? aku pun suka. anak aku lagi suka. salah satu cookies kegemaran dia ialah Chipsmore. sejak chipsmore ni ada banyak jenis sekarang ni, aku lebih sukakan versi original dia. kenapa? sebab dia tak mudah rapuh dan rasa dia memang sama macam zaman aku sekolah dulu. semalam aku pergi tesco beli cipsmore ni dan lihat harganya cuma RM2.70, padahal 2 hari lepas aku singgal dekat Carltex beli dengan RM4.00. kongajau nau menaik harga sampai Rm1.30 untung kau kan stesen minyak. korang suka chipsmore versi apa?